القائمة الرئيسية

الصفحات

samsat software 2024
samsat software 2024

عن طريق اننا نغير ونحسن ونعدل على الالوان زي مثلا ايه رايك بعد كده اظن كده الدنيا افضل شويه اللي سكنتون بتاع وش تحسن كمان لون الخلفيه الزرع اللي ورايا دوت بافضل يعني صوره زاهيه اكثر بيشد مثلا او مرفت للنظر وديت قبل التعديل اظن في فرق واضح ما بين الاثنين في الفيديو دوت هنعرف ازاي نحسن ونعدى الالوان بتاع الصوره نعمل الكلر كوريك طيب التطبيق اللي احنا هنشتغل عليه هو تطبيق بتاع ف، samsat hd 90-90 mini fiche technique ،يسكو الخاص بالتعديل على الصور والفيديوهات هنضغط وبعدين نجيب الفيديو بتاعنا اللي احنا شوفناه في البدايه ونبدا اننا نعدل عليه خلينا نجيب النسخه الاصليه منه وبعدين ندوس فيديو اول ما يبد، ستار سات 90000 في السعودية ،ا الفيديو بتاعنا خلينا نوطي الفيديو هتلاقيه بدا يقول لك شويه من التاثيرات موجودين تحت احنا مش عايزينهم مش هنستخدمهم في حاجه.



 فاحنا هنخش على طول على التعديلات او التعديلات اليدوي هنضغط هنا انا هبدا من الشمال هستخدم الادوات او هعرفك كل اداء انت بتستخدمها فيه وفي نفس الو، للبيع رسيفر bein 4k ،قت نعمل ايديت الفيديو دوت ونعدل الاتش اس ال الاداه ديت هتمكنك انك انت تتحكم في لون معين في الصوره من غير ما تاثر على باقي الوان الصوره يعني انا هنا مثلا اللون الابرز عندي هو اللو، شرح تطبيق iptv smarters ،ن الاخضر لحظه واحده نعلي الاضاءه شويه اللون الابرص عندي في الصوره هو اللون الاخضر او لون الزرع لو انا فتحتها وحددت اللون الاخضر كده ابدا ازوده او اقلله دون ما اثر على باقي الوان الصوره او بقى الوان الفيديو طيب هلاقي في عندي ثلاث اختيارات الات.

samsat hd 90-90 mini


ش والاس والال ال الاتش هو اختصار لكلمه يعني الصبغه بتاعه اللون درجه الصبغه بتاعه اللون تلاحظ كده لما انا ابدا ازودها تلاقي اللون بيخضره ويبقى اكثر ا، code activation iptv sat illimité 6060 ،خترارا لما انا اق اصله ان هو يبقى اصفر او بعده وفي عندنا الاس يعني الاس يعني درجه تشبع اللون لما انا ببدا ازودها كده تلاقي اللون بيزيد الاخضر بتاعه درجه التشبع في بتزيد لما انا اقلله بيبعت اكت، اشتراك شاهد مجاني زين ،ر ويبدا ان هو اللون بتاعه يضيع حتى يبقى ابيض واسود كده في الاخر وفي عندنا اخر حاجه ممكن تسميها الضوء بتاع اللون او درجه اللمعان شوف كده لما احنا نزودها تلاقي اللمعه بتاعه اللون الاخضر بيزيد لما نقلع خالص ده اللون بينتفق كده ويبه.



رت او لمعه بتاعته بتقل طيب هنبدا اننا نعدل على طول كده سريعا في الالوان ديت مثلا انا اخلي الاتش دوت على الاثنين الاثنين مش اكتر من كده او على واحد وتسعه منمثل، رسيفر bein sport 4k مصري ،ا والسيتيوريشن اخليها برده على واحد او هنخليها على واحد وثمانيه كويسه جدا وبعدين اضغط على علامه الصح ديت لسه طبعا ما خلصناش هنروح بعد كده على اداه الوايت بالانس وهي هتمكن، تطبيق free iptv يعود من جديد ،ك انك تعمل حاجتين في الصوره انك تتحكم في درجه حراره اللون زي ما احنا شايفين في عندنا حاجه هنا اسمها هو هيبرد معاك اكثر طيب بتبدا انك تقدر تعملها واحد منلان الوايت بلانس بيغير في كل الالوان بتاعه الصوره مش بيركز على لون معي.

samsat hd 90-90 mini software


ن طيب الحكمه هنا انك انت لما تيجي تعدل في اي لون سواء على الصوره او على فيديو ما تزودش جامد في الالوان بتاعتك بمعنى انت كل ما بتزود كده في الالوان يعني ب، رسيفر 4k ultra hd ،ص هنا مثلا تلاقي اللون احلى وبيزيد لكن لما حد ثاني عادي يجي يخش على الفيديو بتاعك لسه بيشوفه لاول مره ممكن يقول ايه ده الفيديو شكله الوان بتاعته فاقعه واللون فيه بايظ والدنيا بايظه قو، تطبيق relax iptv 2024 ،ي كده ليه فانت هنا شايف بعينيك دوت خداع لبصره كل ما انت بتزود كده في الالوان بتبدا ان الصوره تحلو لك اكثر لكن مم.



كن الفيديو يشوف ان الالوان بتاعته بايظه وشكلها للاسف مش كويس فحاول انك تقاوم رغبه نفسك في انك عاوز تزود اكثر في الالوان لا حاول انك انت اديك بحر الرغب، رسيفر بي ان 4k لبناني ،ه ديت شويه او حتى الفيديو حاجات بسيطه بس تديها بس لمعان حاجه بسيطه ما تضيع الملامح بتاعه الصوره هنضغط كده نرجع تاني وبعدين نبدا ان احنا نعدل ثاني حاجه عندنا مهمه برده السكين طول، جميع مباريات فيوتشر ، اللي هو اللون بتاع البشره نضغط على السكين تون اللي هو الخيار بتاع الشخص اللي بيضحك دوت الاقي في .

samsat hd 90-90 mini prix tunisie


عندي خيارين بيديهم لي في المسطره ما هو يصفر لكن دوت مش لايق عليا طلعني كده زي ما يكون شخص مرضان او حالتي حاله يعني لكن لما تبدا انك انت تخليه، رسيفر يدعم 4k ، بالسالب بيزود من درجه الاحمرار بتاعه الصوره فانت بيبقى برده على حسب ممكن تختلف من شخص للثاني انا عندي مثلا بيليق عليا ان الصوره تبقى اكثر احمرارا او وش باك انت يليق عليك ان هي تبق، افضل رسيفر 4k في الامارات ،ى صفراء اكثر فانا مثلا هخليها برده ما احبش ان انا اوصل خير للسته الاخر انا اخليها عند الاربعه مثلا او : كده كفايه وادوس على علامه الصح جميل جدا هلاقي في خيار ثاني برده بيتحكم في لون البشره هو التون اللي هو الهايلايتس لما ابدا ان انا ازود كده و.



شي بيبقى اكثر نعومه النعومه ما فيهوش بتزيد وبيقل الحاجات اللي هي سواء الحبوبش كله في بعضه او ممكن تقول عليه وضع البيوت اللي موجود في الكاميرات البتاع اللي مو، كود تفعيل سيرفر نوفا iptv 2024 ،جوده في التليفونات بتاع اليومين دولمناو الاثنين ونص مش محتاج منه اكثر من كده اما بالنسبه للشاردوف فمش هنحتاجه لان زي ما انت شايف لما احنا بنبدا نزوده بيعمل زي ما يكون تغبيش ، احسن تطبيق iptv 2024 ،على الصوره كلها او بيبوظ الصوره كلها ونضغط على علامه الصح ديت الصوره قبل وديت الصوره بعد قبل وبعد خلصنا كده لا طبعا لسه ما خلصناش في نروح على باقي الادوات في دوت طبعا ما احناش هنحتاجه لان زي ما انت شايف بيعمل الصوره كده بشكل.

mise a jour samsat hd 90 90 mini


 مش كويس فهندوس على الاكس والجزائر اللي هي حده الصوره لما تبدا انك تقللها كده فبتلاقي ان الصوره بدات لان لو زودت كثير كده هتلاقي الصوره بقى ، رسيفر بي ان 4k مصري ،برده انها هتبوظ وبيظهر لك حاجات كده بزياده الذقن بيتقلع وحاجات كده فانا هخليها يا دوبك بس اربعه منوادوس تمام كده نرجع ثاني في عندنا كمان الاكسبوزر مش محتاج ان انا اغيره هو اللي بيتحك، رسيفر بي ان 4k تقسيط ،م فيه الاضاءه بتاعه الصوره لما بنقصها تلاقي الصوره بدات تطلع مش محتاجه برده انا عجباني الصوره بالشكل دوت والسيتوريشن لسه متكلمين عليه من شويه لكن هنا هيتحكم في كل الوان الصوره بشكل عام مش في لون واحد معين فلما بتبدا تتزوده بتلاقي.



 كل الالوان بدات انها تسيل كذلك برده انا ممكن ازوده واحد مناومنش محتاج اكثر من كده طيب ممكن ان انا زي مثلا الاتش اس ال لما اخش هنا وبعدين اجيب اللون الاحم، جميع مباريات ودية ،ر وابدا ان انا اعدل على اللون بتاع البشره كمان ازود فيه او اقلل فيه زي ما احنا شايفين كده مثلا ممكن ان انا اخليه بالشكل دوت وكذلك اللون البرتقالي هو موجود برده في الاصفر الاصفر داخل ا، رسيفر نوفا اي ماك برو 4k ،لوان الاصفر والبرتقالي والاحمر تبدا بقى انك انت تتعدل شايف لون البشره بدا ان هو يظبط ويكون افضل ازاي تبدا بقى انك انت تتعدل على حسب ما انت شايف من الالوان فدوت الفيديو قبل شوف تحس ان الصوره كده ميته واللون البشره بتاعتي ف.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية


 
احصل علي كود تفعيل action iptv 2024 للاجهزة المنتهية الصلاحية
السوفت الذهبي king star 999 v6 تحديث مارس 2024
اربح معنا كود x96 mini بالماك ادرس فقط
اكواد تفعيل phoenix lite 2024 شامل 10 ارقام لتنشيط السيرفر
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع