القائمة الرئيسية

الصفحات

code iptv starsat 8800 hd hyper

code iptv starsat 8800 hd hyper
code iptv starsat 8800 hd hyper

 محتاج اعرف من البرنامج ولا اي شيء اضغط هنا وهدوس على انتر هتفتح لي الصفحه دي طبعا الادمن يا جماعه مهم جدا هنوري لكم دلوقتي عشان انا مسيف على الفاير فوكس الادمن الانتر بتفتح لنا الصفحه دي طب انا عايز اعمل اعدادات جوده الصوره الكلام ده كله بدوس على ثقه تمام بيظهر لي هنا الادمن بقى مهم جدا واكتبه لكم برده في وصف الفيديو هنا هنكتب ادمن ست ارقام زي ما احنا شايفين كده على الشاشه و، الخروج من تحديث بلاتيني starsat 8800 hd hyper ،هندوس على اوكي هتفتح معانا الاعدادات زي ما احنا كده شايفين هنوجه بقى للوحه الكمبيوتر الكاميرا وهنا هدخل على فيو فيديو زي ما احنا ملاحظين كده مش ظاهر معايا وطبعا احنا لغينا الموتو، starsat 90000 ،ر رقماللي هو اليمين والشمال خلينا الافقي ده زي ما احنا شايفين بص كده تدوس تكه واحده كده ت هي تكه واحده وتنزل معاك طبعا لو ضغطت ضغطه واحده ما فيش لان لازم ده كليك على طول يعني فيها اوبشن حلو لكن الاستخدام السيء وشايف الكاميرا.



 ما اقدرش ادوس على الفاضي عشان ابوظ على الموتور فكده اللي بيبوظ الموتور اللي انا افضل اضغط كده لغايه ما اعمل في الموتور ودي مشكله وهنعمل كالاتي، starsat 8800 hd error 114 ، هنا زي الاسكرين شوت بالظبط بص كده لقطه الصوره وتمام لكن هنا ايه اللي خلاها مش ظاهره على صفحه الاي دي اللي انت محتاج تحمل على الكمبيوتر برنامج جافا طب لو لسه هتحمل جافه ا، starsat 8800 hd hyper 1.76 ،لبرنامج ده هنشغله دلوقتي اهو اي بي كاميرا فيوروهتظهر لنا الكاميرا زي ما احنا شايفين في هنا يا جماعه ادي انا اهو هكذا يعني ادي الكاميرا بتاعتنا الدائره اللي في المنتصف دي الدائره اللي فيها العدسه بتلفها يمين او شمال بتقدر تظبط البؤره مانيوال طبعا عل.

starsat 8800 hd sw is wrong please download again 2


ى فكره انما الضبط اليدوي مش ظريف نهائي لانك لازم تظبط يدوي علشان تقدر تعمل الصوره السيرك بس بيهز الكاميرا اهي شغاله طبعا تمام التمام التمام ، starsat 8800 hd hyper 1.94 ،مع البرنامج يعني البرنامج بقدر اتحكم طب اليمين والشمال موتور اللي هو عمل مشكله ولف السلك على القطعه بتاعه الرمان بليو عمل مشكله طبعا كبيره انا هدوس كليك ثاني ممكن كمان اكبر لكن ر، starsat 8800 hd hyper error 114 ،وزاليشن ضعيف كده اهو جميله برده والله يعني لكن فمضمون الفيديو ده يا جماعه اللي ازاي انا اقدر اجرب اي كاميرا على فكره مش دي بس اللي هت طب انا شغلنا الكاميرا وتمام التمام زي ما احنا شايفين كده وشغاله تمام لما بتديني هنا المؤشر باللون الا.



حمر ده معنى ان هي عامله كونكت وشغاله على برنامج محدد اللي هو برنامج اي بي كاميرا فيو زي ما احنا شايفين كده طبعا عايز احرجها برده من صفحه الاي، رسيفر ٤k ، بي وممكن من عن طريق البرنامج ممكن برده نخش من على الفاير فوكس طبعا كده البروتوكول اربعه ولا اي حاجه دايس على هاي كده بقت جوده الصوره كويسه طب نشوفها برده على ، كيفية الحصول على سيرفر iptv مجاني ،جايب هنا الستاره اهو لان طبعا ايه موجهه زي ما احنا شايفين كده الناحيه الثانيه الاي بي والاوبشن يعني السيتنج ده بس اللي انا عايز ادخل عليه عايز اخلي الصوره الجوده عاليه اللي هو اقصى حد ليهافيوالكوالتي هاي اعلى حاجه فيها طب لو انا عايز اغمق افتح من.

starsat 8800 hd hyper boot


 الزائد والناقص هي تكه بس كليك كده بالماوس وانا اوريها لكم برده عملي نعمل كده وهنوريها لكم من هنا بص يا جماعه دلوقتي لو دوسنا كده على ناقص هي تكه وا، تطبيق iptv plus 2024 ،حده بص كده بتغمق ازاي يبقى الصفحه دي هي الاعدادات بالكامل اخش على الاعدادات وطبعا كنا بنكمل الاعدادات على السيرفر ونقدر اللي احنا نشوفها من اي مكان في العالم لكن للاسد فتر، رسيفر غزال uhd 30 4k ،ه بحيث ان بينزل منتجات جديده او بيتغير اسم المنتج او الكلام ده او الشركه بتتباع لان الصيد طبعا والسيرفر سيفيني مش شغال خالص ومش متواجد احنا لازم نشغلها عشان كده مضمون الفيديو عشان ما حدش اصل ده موديل قديم ده عشان تفهم كل حاجه طب.



 ما انا عندي موديل ثاني اللي هو اي في كاميرا الاي بي نقدر نشغلها عن طريق برنامج على الكمبيوتر وفي ابلكيشن برده لنفس الاي بي كام ده موجود على الاندرويد ، تشغيل سيرفر apollo iptv منتهي الصلاحية 2024 ،زي ما احنا شايفين كده موضوع سهل جدا وتمام التمام ولو دوسنا عليه هنا ادي كل حاجه ايهوهنا بكبر لكن الريزليشن طبعا زي ما قلنا ضعيف ايه مشكله الموتور ده اللي انا استخدمه بكنترول يع، افضل تطبيق iptv شاشة سامسونج ،ني ابقى عارف كده وصلت لاخر حاجه يفضل يضغط يضغط يضغط بعد كده الدنيا تبوظ معاه وما تشتغلش الكاميرا بالشكل التمام لا تنسى يا اخي الكريم اذا عجبك الفيديو الاشتراك في القناه ولايك للفيديو والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته بتحطي فيها ا.

starsat 8800 hd hyper dump


لفيشه وبيتحرق بعد كده وطبعا الباور اشتغل التكنو انلان لو عندك كمبيوتر خمسه على حسب شوف الوصل اللي احنا عملناها جميله جدا الراوتر حوالي مثلا بتاع الجهاز، كيفية الاشتراك بخدمة الرصيد المجاني اسياسيل ، واعمل طبعا يبقى نركز يا جماعه كل التركات طبعا كثير الناس سعر الجهاز لو انت عايز تنزله سوفت وير نبقى قابل ناس كثير يقول لي ده انا نزلت سوفت وكذا وكذا والجهاز عندي عطل ان، جميع مباريات المغرب ضد الجزائر ، ما نزلش سوفت غير من الموقع الرسمي زي ما احنا شايفينو يعني الدعم شغال عليه الجهاز معروض وكل حاجه تمام تعالى بقى هنخش على الشبكه الاوبن من على الكمبيوتر اهي ما ينفعش طبعا تخش من جهازين هو جهاز واحد كنسلت انا الموبايل دلوقتي وهنبت.



دي ندخل من على الكمبيوتر دوت زيرو دوتوندوس على انتر هنا بيطلب مني اللي انا اكتب الادمن بنكيه اللي هو الادمن والباسورد الباسورد يعني عفوا طب هخليه ا، رسيفر 4k في السعودية ،دمناو اخليه ادمن ادمن برضو ما فيش ادمنوهنا ادمنهيبقى ده الباسورد بتاعك تمام يبقى انا عملت باسورد خلاص ادمن رقم خلاص وهندوس هنا قبل ما ندوس هنا شايفين الباركود اهو لو انا عايز ا، اشتراك وورد مجاني ،ي البرنامج بتاع الجهاز ستور اللي هو بتاع الايفون وهندوس على ستارت خلاص كده احنا عملنا الادمن بنفسنا زي ما انا اعمله بقى هي بتبقى كلمه واحده اللي هي الباسورد وهنا جدا ايه هي انت كده في اربع صفحات تعالى نشوفهم يا جماعه ادي اثنين ادي شبكات.

الموقع الرسمي starsat 8800 hd hyper


 ثاني اهي يعني واحد ادي شبكات اثنين ادي شبكات ابعت ثلاثه ادي شبكات ابعد اربعه اخر الشبكات جايبشبكه واي فاي والمكان close مقفول ده في اربع صفحات شب، تطبيق كاسبر iptv ،كات طيب هخش طبعا على الشبكه بتاعتي وهنا بيعرفك اللي هي اثنين واربعه جيجا هيرت وبحط الباسورد بتاعي وبعد كده نكست بعد كده نكست وهنا بقى اعمل موضوع ده استنى طبعا لغايه الل، برنامج iptv تلفزيون سامسونج ،ي انا الحمام بيديني هنا وبدوس هنا على دان وكده عمل اكستندر لشبكهووجيجا هرتز زي ما احنا شايفين كده بيبس شب.



تين خمسه جيجا واثنين واربعه وبعد كده كده خلاص خرجنا طبعا وهخش على الشبكه ثاني بتاعتي علشان اجرب زي ما احنا شايفين كده ادي الشبكه الاثنين وارب، احسن تطبيق iptv ،عه المش هتظهر لان لازم الوايرلس عندي اللي نفس الشبكه انما انا عندي الراوتر بيستقبل الشبكه زي ما احنا شايفين كده لو دخلت على بس اما اتصل الاول اوريه لكم اتصل طبعا بالشبكه اللي هي ، افضل سيرفر iptv مدفوع في مصر 2024 ،القويه هيطلب مني الباسورد بكتب نفس الباسورد بتاع الشبكه بتاعتي كده عمل كونكتد دلوقتي انا ممكن الجهاز ده احطه في اي مكان واستقبل الشبكه بتاعتي الواي فاي وهي كده عمل كونكتد دلوقتي انا ممكن الجهاز ده احطه في اي مكان واستقبل الشبكه ب.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية


 
تشغيل تطبيق BAY TV علي افضل انواع الرسيفر 4k
شفرات البين سبورت خاصة سيناتور 999 بلوتوث شامل كود البيس
خطوات تجديد apollo iptv مجانا 2024
سوفتات جروهى 9000 mini hd جميع الاصدارات 2024
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع