القائمة الرئيسية

الصفحات

سيرفر ابولو مجاني 2024 اكواد اعادة تفعيل iptv مجانا

سيرفر ابولو مجاني 2024 اكواد اعادة تفعيل iptv مجانا
سيرفر ابولو مجاني 2024 اكواد اعادة تفعيل iptv مجانا

برده بقلب خلال العلامه بتاعه في عندي قنوات الكوره اللي انا ما اعرفش فيها بس انا معايا ملف قنوات للشاشه عشان نرتب القنوات كده تحت بعضيها بشكل كويس لو ، تنزيل افضل و احدث ملف قنوات نايل سات ،حد عاوزه برده ممكن يكتب لي في الكومنتات وابعته له عادي المهم ده كان كل حاجه في فيديو النهارده شكرا لك على المشاهده واشوف السلام عليكم يا اهلا وسهلا بيكم في فيديو جديد النهارده هنعمل ان، يدعم سيرفر لقنوات الشيرنج لمدة سنة ،بوكس لشاشه ال جي الجديده وشويه ملاحظات كده لما تيجي تشتريها زائد الاسعار كمان هنظبط الاعدادات الاوليه عند بدايه التشغيل.



 اولا الشاشه اللي معانا هي مقاس الاليو ان بالنسبه لمقاس في ايا كان المقاس اللي انت اومقاسات الكبيره كله نفس الامكانيات نفس دقه الصوره وجوده الصوت بس، يدعم نظام IPTV لمدة سنتين ، على حسب المكان اللي انت هتحطها فيه انا مثلا احطها في اوضه النوم فمش مصنع بقى له تقريبا شهر بالظبط ليه موديللان الاصدار الجديد بينزل في نص السنه حوالي شهر خمسه او سته بيفضل، الاشتراك في تطبيق iptv ، مكمل لحد نص السنه الجديده علم الموديل الثاني يبدا ان هو ينزل الموديل اللي معانا هو اليو ان او اللي ظهر عندك على شاشه بالتفصيل دوت عايز اول حاجه ان في جودتين مختلفتين على بالنسبه لفوركي فدقه الشاشه معياشكي هي الترا hd الفرق ان الالترا اتش دي اقل ش.

قائمة قنوات سيرفر ابولو Apollo IPTV


ويه في كثافه البيكسلات من الفوركي طب ليه الشركه بتحط الفور كما تحطش بس الترا hd اولا هي ميزه تسويقيه ثانيا لان الشاشه بتدعم تشغيل فيديوهات وافل، code activation iptv cristor kg 300 ،امك في النت اللي عندك يعني عرفت انك تنزل كذلك على التطبيق اليوتيوب متاح جوده الخلينا بقى نعمل انبوكسينج للشاشه طبعا انا كنت فتحتها قبل كده فتحت الكرتونه ودي حاجه مهمه جدا لازم تفتحه، اشتراك فالكون مجاني ،ا واللي هتخليك ما تشتريش من اي موقع من الموقع الاون لاين سواء سوق او جوميا او مثل هذه المواقع ليه الشاشه هتوصلك اصليه وكل حاجه ولكن في الرجول بتاع الشاشه ما احناش عاوزينها في عندنا قطعه مهمه جدا هتلاقيها ناقصه مش هتيجي لما ت.



اخذ الشاشه اون لاين هو ايه اللي الخبر دوت ما علينا وهي الماجيك ريموت راح فين في عندنا شويه كتب بتاعه الضمان على شويه كلام فاضي كده ما علينا القطعه ديت اللي بي، كود iptv activation ،حصل ان التاجر بياخد الريموت دوت وبيبدله لك بريموت عادي طيب وبيبيعوا بشكل منفصل الريموت دوت لوحده سعره كام بياخد من حواليلموجوده على سوق دوت كوم طبعا اللي هو الريموت الاص، كيفية الاشتراك في سيرفر الفا iptv ،لي فانت لما تجيب شاشه مثلاوبعدين ترجع تدفعجنيه تاني للريموت ده اساسا سعربوصهفتبقى خساره كبيره عليك طيب لو الوضع يتاذن ومضطر برده انك انت تشتري من الاون لاين عشان الكورونا او ما انتاش حابب انك تخرج فممكن انك تشتري كيلو س.

قائمة القنوات التي علي سيرفر ابولو Apollo IPTV


يلز اللي هو وكيل اصلا لكل منتجات ال جي الاخيره ديت اللي انا اشتريت منها انا مش بقول ان كل باقي الاماكن وحشه ولا حاجه ولكن انا بقول ان ضمت هم اللي هيسمحوا ، universal iptv scan v2 0 activation code ،ليك ان الشاشه لما توصلك او المنتج لما يوصلك تقدر انك تتمم على محتويات الكرتونه وكمان تجرب الجهاز باور قبل ما تدفع الفلوس المندوب ودور فعلا اللي لان الشاشات ال جي في مصر من اكثر، تفعيل سيرفر نوفا iptv ، الشاشات مبيعا عشان حته البتاعه ديت لما تيجي بقى تطلع الشاشه من الكرتونه ودي نقطه مهمه اول حاجه لازم تمسك.



 من الفريم الخارجي بتاع الشاشه ما تمسكش من البانيل ولا اللي هي الحته القزاز بتاعه الشاشه عشان ما يحصلش تطبيع في الالوان او تلاقي بقعه الوان بعد ما تيجي تشغ، alkaicer iptv activation code ،لها ترجع للتوكيل يقولوا لك فيكون في حد معاك يمسك من الشاشه ولا خلينا بس نشيل شويه الغلاف والحاجات ديت عشان بس بتزحلق بعد كده شيل معايا معلش دوت بتاع الكيبل الباور مش عايزينه بص هنش، اشتراك مجاني ستارز بلاي ،يلها ايوه خفت من تحت ايدك على الكنبه مؤقتا ايوه ريحها بس على الكنبه كده مؤقتا نرمي بقى الكرتونه ديت م.

تشغيل القنوات مجانا ببلدك وبدون تقطيع


ا احناش عاوزينها حاليا وهات المشترك بقى عشان نجرب تسندي ولا ايه ولا في عندنا طبعا المخارج العاديه بتاع الدش والحاجات ديت في عندنا اثنين يو اس بي ام خلي، هل الاشتراك في مسابقة الحلم حرام ،نا الاول نفتح الكيبل بتاع الباور فاتح منين ده الرقم بسم الله الربحه اين المشترك طيب خلينا كده نجرب بسم الله الرحمن الرحيم واتفرقع فيه معلومه كمان مهمه بالنسبه لفتره الضمان فتره الضمان هتبدا من ، جميع مباريات ريال مدريد و ليفربول ،تاريخ شراء الشاشه اللي بيكون مكتوب على الفاتوره الضريبيه فلازم تتاكد انك تاخد فاتوره ضريبيه طب افرض برده اشتريتها من مكان اون لاين بغض النظر عن الكلام اللي احنا قلناه دوت وتجاهلته ففي الحلقه اغنيه الشاشه اللي بيكون موجود طبعا على الكرتو.



نه طيب اول حاجه هتبدا الشاشه معانا بالشكل دوت تعرض لك شويه مشاهد بس قبل كده في شويه حاجات شويه اعدادات هنعوز اننا نظبطه عشان تشغل الماجيك ريموت بص، اشتراك نتفلیکس مجاني ، هنا كده مثلا انا اول ما بدات بالنسبه للريموت فهو بالشكل ده في عندنا علامه الاسكرول يبدا ان هو يظهر لك السهم بتاع الماوس دوت زي ما احنا شايفين كده تبدا بقى انك انت تتحرك في، استخراج روابط iptv من أي تطبيق ، الشاشه طب افرض مظهرش ليك من اول مره تقدر في الحاله ديت انك تضغط على زر الهوم زر الهوم زائد زر الباك لمده خمس ثواني لحد ما الزرار الاحمر بتاع الباور دوت يبدا ان هو بتاع النهارده ان شاء الله تكون استفدت بشويه الملحوظات البسيطه ا.

من خلال رابط مباشر


للي انا قلتها استنى مني فيديو المراجعه ان شاء الله اللي هنتكلم فيه بشكل تفصيلي عن المميزات والعيوب بتاع الشاشه بعد ما استخدمها بشكل تفصيل شكرا ليك ع، تحديث التطبيقات بشكل تلقائي ،لى المشاهده واشوفك على خير في فيديو جديد والسلام الكلام كاميرا يا اما بينسى الكلام يا بيتحتح يا بيقطع يعني وكان القطه اكلت لسانك كده بالظبط ممكن اساعدك بحاجه جميله اسمها الملقن او التليجرام، سيرفر أكشن iptv لمدة 12 شهر ،ر هو عباره عن جهاز بيستخدم في استوديوهات التلفزيون بيستخدموه ازاي النشرات وغيره لكن احنا هنا طيب بيشتغل ازاي وفكرته ايه بنفس الشكل اللي انت شايفه حاليا بحط الكلام قدامي وبقرا بس كده تقدر بقى ساعتها انك تقول اي حاجه انت عايزها زي مثل.



ا لازم تلبس الجماعه عشان لو لا قدر الله تعرضت العدوى اظنك كده كفايه فكره واضحه تعالى بقى نشوف ممكن نستخدم التطبيق دوت ازاي طيب اول ما نفتح التطبيق هيظ، مشاهدة كل القنوات على الهاتف ،هر لنا بالشكل دوت الخيار دوت من خلاله تقدر تدوس على عشان تكتب نص اللي انت عايزه او لو انت كاتبه اصلا على التليفون تضغط على علامه ازاي طب تمام انا مثلا النص اللي انا كنت بق، كيف يتم تحديث التطبيقات على الايفون ،وله اللي هو بتاع الملقن هو دوت اول ما بيظهر لي بيظهر لي بالشكل ده من خلال المربع الصغير الازرق ببدا ان انا احدد النص واشوف انا عايز احطه في انهي مكان بالظبط على الشاشه النقطه الزرقاء ديت ببدا ان انا اسحب مثلا انا عايز احطه فوق و.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية


 
احدث سوفت رسيفر galaxy 999 hd الابيض
افضل برنامج تجديد سيرفر forever الجيشار مجانا
سوفت تحويل رسيفر اي ستار a9000 plus لتشغيل قنوات osn مجانا
اكبر مجموعة اكواد لتفعيل IPTV للرسيفرات
عودة الدامب الاصلي هليوتك 9000 mini hd الازرق شامل تفعيل 9 شهور مجانا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع