القائمة الرئيسية

الصفحات

شفرات osn خاصة كينج ستار 999 v5 شامل كود البيس

شفرات osn خاصة كينج ستار 999 v5 شامل كود البيس
شفرات osn خاصة كينج ستار 999 v5 شامل كود البيس



بيحاول من على القائمه اقدام تمام القائمه هنا ضبط الهوائي طبعا ضغط الهواء دوت علشان لو عندي دايزك وعندي اكثر من قمر وعايز احول الاقمار وفي نفس الوقت بيديني بيانات القمر بصورة عامة كده طيب وفي نفس الوقت انا عايزه ابحث داخل  , تفعيل رسيفر كينج ستار 999 v5 ,  القمر بتاعك طيب اخرج الشافي ده عندي قائمه الاقمار الصناعية في قائمة الاقمار الموجوده عندي علاج ايه الاخبار كلها طبعا الناصر سالت الاول ما يسافر تبع الاستاذ باشمهندس ناصر الاقصى هو اللي عامل الملف ده مشكورا يعني كان سني النايل  , ريسيفر كينج ستار ,  سات باسمه تمام باخر كده دي قناتي عشان عايزه انزل فيها انا مش عايزه انا عايزه اجيب طرحه على طقم الترددات اي سيرفر في الدنيا يمشي بنفس الطريقه دي بادور على الترتيب الترتيب خش على قائمة الترددات والترددات ضغط اوكي بالشكل ده بيظهر.

تحديث رسيفر كينج ستار 999

اللي انا شايفه دوت قائمة الترددات الدم ايه بتبقى مرقمة بمشي من شمال بدون نطق رقم واحد اثنان ثلاثة وهكذا كل الترددات انا دلوقتي هعمل اضافه للترزي اللي انا عايزه اعمل اضافة التردد يبقى ادوس على الزرار الاحمر في الريموت كونترول بكاري   , ملف قنوات king star 999 v5 , الزرار الاحمر الزرار الازرق هو البحث الزرار شاط ينشط الزرار الاصفر و عايزك زي القمر او اعمل حذف للقمر كله الشكل بقف على الفيديو عايز اعمل ده اللي تردد تردد اطلع عايز اشيله تردد عايزه شيبه بضغط عليها اوكي ولا عايز اشتم فرح جاءت   ,  , على الزرار الاصفر سلامات بالشكل ده بيقول لي حذف حذف المرسل تأكيد بقوله نعم او لا انا باقول له نعم وراحت انا باقول له لا ارجع ثاني مش بحذف بحذف وانا مش عايزه حذفته بس دي الطريقه اسهل طريقه لحذف التردد نفسه طيب تحرير .

رسيفر كينج ستار 999 v5

لو عايز اغير بيانات القمر صور بنات التردد لو عايز اغير بياناتي التردد اغير الرقم الترميز غير اذا كان او فقير خليه عمودي او العكس بنت قومي طيب بعد كده عندي اضافه الى انا عايز اضيف تردد بعد كده ان انت عايزه تخفي يبقى الزرار الاحمر  , سعر رسيفر كينج ستار 999 v5 ,  اضافة مكتوب في علامة حمراء واضغط هموت عندي على الزرار الاحمر على الزرار الاحمر بتاعي تحت زر الباور وبيديني اول حاجه عندي اضافه مرشد اجتماعي فوق وبيديني التردد التردد اكتبوا مش هيحضر في التردد اللي مكتوب لا بقى  ,  ,  اكتب واحد اثنين ثلاثه بالشكل ده واحد ثلاثة غيره ثلاثه ليه كده ما أنزل تحت مع معدل الترميز 27500 اثنين 500 بعد ما جئت من 75 انزل لي تحت كمان واخليه اوكي تمام ده كده انا كتبت بيانات تردد زي ما هي موجودة على النت بعد ما اقصد كده باجي.

رسيفر كينج ستار

على كلمة بحث موجود عندي بالأزرار الأزرق باجي على الزر الأزرق في الريموت واضغط بحث باباه عذراء الازرق لما ضغطت على الزر الازرق اللي بيحصل عندي فين كده انا كده اولاد اخت التردد خلاص ب 6 1 2 3 1 2 3 ومعدل الترميز  , فلاشة كينج ستار 999 v5 ,  وفق بتاعي 27 500 اداني شر ميه في الميه جامده وإشارة الان ب 22mb تعتبر إشارة وحماية شويه مش لكن ميه في الميه مش قادره التردد الجودة الإشارة هذا التردد بتاعتنا على القمر في سماء جودة عالية جدا واقف بقى على التردد بتاع البطاطا اوكي  ,  ,  لما بضغط اوكي بيديني علامة صح يا هنا و تدوس على الزرار الازرق اللي هو بحث الآن هنا بحث يعني دلوقت قادرة بضغط احسن الشكل ده بيجيب لي قائمه البحث انا عايز احسن التردد ده بس بعد كده نوع القناه جميع يعنى هينزل في القنوات.

ملف قنوات كينج ستار 999 v5

المشفره والقنوات المجانية ولاينزل قنوات المجانيه بس لو انت عايزه القنوات المجانية بدون وسهلا مين هيديك قناة مجانية سهل يمين ثاني قناه مشفره عايز كل القنوات بتسيبها جميع انا عايز القنوات المجانيه بس بعد كده المسح اليدوي بيبقى يا دوده ما   , king star 999 v5 , عملت بحث الشبكه غلط بقول محسن البحث اليدوي وانا بادور تتردد واحد خلصت كده خلاص بلغت اوكي وانا واقف على اي حاجه في القائمه دي تضغط اوكي اوكي يعمل لي عمليه المسح اللي اوي زي ماحنا شايفين نتيجة البحث قناه مدرستنا آية نزلت  ,  ,  هي رقم اربعه فكرنا خلاص مدرستنا بيقول لي عايز تحفظ النتيجه باقول نقعد في لا وفي نعم انا باقول معها حرمنا بيديني حفظ البيانات ونطبع معه حوالي 12 ثمانيه تقريبا حاجه زي كده بعد كده يا جماعه بعد كده انا خلاص كده خلاص نزلت القناه طيب.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية


 
تجديد اشتراك كود geant iptv 2024 اعادة تنشيط الاجهزة المتوقفة
قنوات yes الاسرائيلية اكواد بيس 2024 بطريقة مجانية علي معظم الاجهزه
احدث ملف قنوات شاشة تلفزيون 8k شامل نايل سات
كود تفعيل سيرفر فوكس 2024 بطريقة مجانية علي معظم الاجهزه
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع