القائمة الرئيسية

الصفحات

سوفتات جروهى 9000 mini hd جميع الاصدارات 2024

سوفتات جروهى 9000 mini hd جميع الاصدارات 2024
سوفتات جروهى 9000 mini hd جميع الاصدارات 2024



ابنه الذي قال له قال له الكوره يلعب بكرة بعيد عشان ما تجيش في الشاشه ان انا خبطتها جايه ميدو ماما ضربتني وقالت لي متقولش البابا والشاشة هي المشكلة أن الكرة جاءت فيها أو حصل فيها مشكله انت مش شرط ان كل شىء بيتحرق يبقى خلاص  , ريسيفر GROUHY 9000 HD MINI , كل الإنتاج اسود لا مش شرط والله يا جماعه احنا يبعثهم من التفاقم شويه نتحرى الدقة تحري الدقة في الافضل وانا بشتري يعني انا اتحدث بالك اه اشتري حاجه انا مقتنعه بها وفي نفس الوقت يعني مش متخلف من ناس كثير بيقولوا لي احنا عشان , تفعيل Grouhy 9000 MINI HD ,  يبقى الجي بس احنا خايفين اون الجي اولستر سامسونج ما تجيبش الجي ما انا عارف ان انت كويسه و هاقول له هنقول كويس لكن بيقول له لا ما تجيبش اشتري سامسونج موديل كويس اقول له عليه ليه لان هو اصلا خائف من الشاشة هيبقى قريب.ملف قنوات متحرك جروهى ميني 9000

تفعيل سيرفر جروهى 9000 mini hd

منه وهو بيشغلها كل شويه ربنا يصلح 12 مشكله ربنا يستر الخوف والتوتر دوت وممكن يحصل حاجه حلوه في الشاشه يعني خوفك والله ما كتبتش حاجه عشان ترتاح نفسيا مش انت توتر يبقى عندك قلق طب التالي بقدر المستطاع يا جماعه الإنتاج 2024 , ملف قنوات Grouhy 9000 MINI HD ,  من أهل مش شغال زي الفل مفيش مشاكل اللاتوافقي وستين ومع الوقت اللي بنقول له قاضي لا دي مش عارف ايه كلام عنك كل لكن حتى حرق الدم ده كان في الشات القديمه كم في الموديلات اغلبها القديمة وفي البرندات خصوصا الشركه تخاف على , سوفت جروهى 9000 mini hd الاحمر ,  سمعتها عاصم الشركات اللي هي شافتها رخيصة زي بعض الاسماء مش هتقول اي اسماء بالنسبه للشهادات عشان برده ناس بتاخذ الكلمة من على لساني طويل خلاص يبقى دي وحشه او دي حلوة مش شرط والله مش شرط انا اسف للاطاله و يعني انا.تفعيل سيرفر Grouhy 9000 MINI HD

سوفت جروهى 9000 mini hd

حبيت بس اوضح هتشتري ال جي يشتري يشتري سامسونج اشتري ميعاد اول واحده اللي احنا قلنا ما ذكرناه الكل موديلات سامسونج الثانيه والثانيه فيهاش مشاكل اثنين توشيبا تشتري 88 وعندنا بعد كده في جاكسون يونيون ا** شغالين والله بس الفروق  , مواصفات رسيفر Grouhy 9000 MINI HD , الفردية ودائما يا جماعه اللي يشتكي من شيشة او الخائف من شاشه او اللي صوته عالي هو ده اللي عنده مشكله في الشاشه الناس اللي عندها الشاشه شغاله زي الفل ما بتتكلمش مش بتطلع تقول انا شغاله حلو في تعليق مثلا لا اللي عنده مشكله وبيطلع , ملف قنوات جروهى 9000 mini hd الاحمر ,  يصوت في كل المنتديات في كل الجروبات تقوليش عندي وحشه الشركه دي بنت 60 في 70 اه لانه هو محروق انه ده فيها فلوس والحق بس مش معناها ان كل المنتج بتاع الشركه سيد اوحش لا مش مقياس نهائي نهائي وناس يا ما جابتش غاليه جدا و كان.تحديث رسيفر Grouhy 9000 MINI HD

جروهى 9000 مينى اتش دى

بيحصل فيها مشاكل وناس ماما جابت شاشات رخيصة وكتبت بقى شغاله زي الفل فقد قدر المستطاع ثم توكل على الله بس انت حر صدقه في الموديل اللي احنا بنجيبه إذا كان المدير نفسه وتكلم في ايه في مدن انا بتكلم في ايه في موديل مش ماركه يعني  , رسيفر مينى من جروهى 9000 اتش دى , احد يقول لي انا عايزه اجيب انجي بس خايف منه قل له لا ما تقوليش انجيلا تخاف ما انت قولي عايزه اجيب مدير مثلا ايه اللي 74 بنت الإمام اقول لك اه هات اولا كل المودرن لكن ما تقوليش انا دي بتحرق انت يعني شفت تحرقت فين وكل الموديلات , سعر رسيفر Grouhy 9000 MINI HD ,  اتحرقت على مدار السنين اللي فاتت 7000 موديل تعمله طب الثاني من يعني بالله عليكم بلاش يعني حته اللي احنا نيجي سمعة الشركة أو المنتج و يوقف حاله على الفاضي لا اسف للاطاله ودمتم بصحه وعافيه نشكر الله ما شاء الله على رسول الله.مواصفات رسيفر جروهى 9000 mini hd

فلاشة جروهى ميني 9000

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته بسم الله والصلاة والسلام على رسول الله السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اهلا وسهلا بحضراتكم على قناه اشرف القاضي طب لو مش مشترك في قناة ارجو انك تنورني اشترك في القناه عجبك الفيديو اعمل لايك لو  , احدث ملف قنوات جروهى 9000 mini hd , عجبك الفيديو اشترك في القناه لا تعمل معك بس حاجه واحده صلي على رسول الله مش عايز منك حاجه ثاني ما تكتب بتسأل في التعليقات الفرق بين الرسيفر العادي اللي هو ده ورسيفر الاندرويد اللي هو ده ناس بتقول ايه الفرق بين ده وبين ده ايه يسر ان ,رسيفر جروهى 9000 mini hd  , ده سعره غالي قوي وده سعره يعني متوسط ده معروف دمعه ده رسيفر عادي ودرس ايفر اندرويد تمام اللي هو اللي ستارنت بكم أولها الصفحة العامة وصفه دائما اغلى او 99 في المئة من أجهزة الريسيفر الاندرويد بالشغل قنوات التركي بقى اول حاجه اي.Grouhy 9000 MINI HD

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية


 
كود تفعيل سيرفر فوكس 2024 بطريقة مجانية علي معظم الاجهزه
ملف قنوات sky line mini hd-222 iv شامل النايل سات 2024
كود سوا iptv 2024 بطريقة مجانية علي معظم الاجهزه
ملف iptv شبكتي 2024 جميع القنوات تعمل بامتياز
starsat 8800 hd hyper الموقع الرسمي
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

6 تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع