القائمة الرئيسية

الصفحات

موقع ستار لايف 2024 لإعادة iptv مجانا

موقع ستار لايف 2024 لإعادة iptv مجانا
موقع ستار لايف 2024 لإعادة iptv مجانا

 دلوقتي اللي هو ده يبقى خمسه اه بس كده وادوس اوبن مش اي حاجه تيجي لي معايا اكون عندي مشكله في جهاز الكمبيوتر او كده واي ملف يخش مع الملفات يعمل لي مشكله وبعد كده نضغط هنا وابتدى معايا يعمل اضاءه تلوميض مهمه جدا وبيبتدي دلوقتي اضاءه الوميض وهوريها لكم عمليا على القناه ده هو اللي عندي طبعا ما تعملش كده تسيب الجهاز زي ما هو في مكانه بس دي خطوه مهمه جدا كده معناه انه هيستقبل الس، تفعيل رسيفر ستار لايف w1 plus ،وفت وير يبقى الشغلانه كلها على ويندوزيا جماعه تمام كده كده خد معانا السوفت بتاعه وهخش على الخطوه رقمونتاكد برده النداء الملف علشان انزل السوفت وطبعا معايا الجهاز شغال في الوميض، ملف قنوات رسيفر ستار لايف بلص 1 ، بتاعه طبعا في الوضعيه دي خلص ويديني علامه صح احنا شايفين كده عمل فاون دلوقتي داونلود انا اخذت بس التريكه من على ويندوزوهندوس على فينش بيعمل شايف كده بيعمل كده هنخش على عشان ما يعملش اي دروب زي ما احنا شايفين برامج كث.



ير بتفتح نسيبه يخلص الكلام ده كله عشان كده بقول يا جماعه لما نشوف الفيديو نشوفه بالكامل طيب هنا رقم ثلاثه وبرضو ران ونبتدي نعمل الابديت الثاني يبقى ال، احدث سوفت رسيفر ستار لايف بلص 1 ،شغله كلها على ويندوزهو الوحيد اللي بياخذ بورتكم مساله بقى الكلب ما ينفعش هو كابل واحد فشل وغير قد يا ترى انا حليت المشكله ديت ازاي ولكن الاول كنا اتكلمنا في فيديو سابع عن برنامج، مشاكل رسيفر ستار لايف ، كافضل برنامج عربي بيدعم استعاده الملفات المحذوفه او الملفات المعطوبه اللي حصل فيها خطا نتيجه الكهرباء لو قطعت على الكمبيوتر قطعت على عمليه نقل الفلاشه البرنامج بيقدر يرجع اكثر منصوت الصور او الفيديوهات وكذلك ملفات الوورد والاك.

موقع رسيفر ستار لايف v8


سل هتقدر تنزل برنامج مجانا حجمه بسيط جدا زي ما احنا شايفينميجا وكمان خفيف على الكمبيوتر هيشتغل معاك بسرعه ولو رحنا كده على علامه الشير البر، سعر رسيفر ستار لايف x1 plus ،نامج عملنا له مشاركه على فيسبوك او تويتر هتحصل علىميجا صالحه لكل انواعها وصيغه الملفات تقدر تج بس بقى على اي بارتيشن الطريقه للاتصال من خلال البث او الكاست الموجود في كل هوا، تحديث رسيفر ستار لايف v8 new ،تف الاندرويد لو سحبت الاشعارات هتلاقي في حاجه اسمها القصد او بس الشاشه ولو ما لقيتهاش روح للاخر كده واضغط على تعديل هتلاقي المزيد من الايقونات تحت اسحبها وشدها فوق طيب انا عندي موجوده لو ضغطت عليها بالشكل دوت بيبد.



ا ان هو يبحث عن التلفزيون هنا بيقول لي على الشاشه يطلب مشاركه البوكو فون للتلفزيون بيقول لي هنا جاري البث خلينا نستنى نشوف لو في مشكله هتظهر م، رسيفر ستار واي ،عانا دلوقتي قال لي هناك مشكله ويرجى اعاده التشغيل وخطا وغيره اول خطوه تعملها هتخش عندك على الاعدادات عام انزل على خيار الاجهزه ومن ثم ال في المحمول طبعا هي مفعله عندنا من خ، رسيفر ستار سات للبيع ،لال الواي فاي والبلوتوث ولكن احنا هنقول له حذف تاريخ الاتصال بالشكل دوت كده هو حذف تاريخ الاتصال ويفضل انك ترستر الراوتر وكذلك الشاشه جرب مره ثانيه من خلال التليفون اختار بس الشاشه اتصل بالشاشه بتاعتنا كذا ان هو مشاركه الشاشه.

كود تفعيل رسيفر ستار لايف


 او مشاركه الشاشه بتاع التليفون على التلفاز فقول له قبول المره الاولى ما كانش جاب كده لان التليفون كان متسجل قبل كده على الشاشه لازال للبث شغال طيب بع، سوفت وير رسيفر ستار لايف بلص 1 ،د ما حذفنا تاريخ الاتصال وشغلنا عملنا ريستارت لي الشاشه والراوتر لو تلاحظ كل حاجه نزلت انا بفضل الطريقه ديت ليه لو جيت بصيت كده عند الشريط الاشعارات على سرعه الانترنت ده ت، سعر ومواصفات رسيفر ستار لايف ،قريبا الموبايل واخدكيلو فهتلاقي ان الطريقه ديت مش بتستخدم اي نت حالياكيلو والسرعه دلوقتي يعنيدوت استخدام الموبايل ولكن الطريقه ديت مش هتستخدم معنا نت استخدام الموبايل لان هناكيلو فالطريقه ديت مش هتعتمد على سرعه النت عندك وبالتا.



لي زي ما احنا شايفين هتلاقيها سريعه جدا ولكن ماذا لو حدث خطا زي دلوقتي الاتصال بدا يقطع تقريبا زي ما احنا شايفين الاتصال بدا ان هو يقطع معايا هقول لك دل، سوفت وير رسيفر ستار لايف z1 ،وقتي شيل البطء وتخلي السرعه بتاعتك تعتبر ممتازه هنروح كده عندي هفصل الراوتر يعني ايه الكلام الغريب ده ما احنا اتفقنا الطريقه ديت مش بتعتمد على النت هل تفتكر ان هو لسه شغال لو بص، سوفت وير رسيفر ستار لايف v8 ،يت لازال شغال ولكن اصبح ابطا طب ليه اصبح ابطا لان دلوقتي الاتصال كده هفصل البلوتوث يا رب مره ثانيه لو تلاحظ بص السرعه دلوقتي شغال سريع جدا انا ما فيش عندي نت التليفون خليني اوري لك الواي فاي لو انا فتحته ما فيش اي شب.

تفعيل رسيفر ستار لايف x1 plus


كه هنا على التليفون وفي نفس الوقت لا شغال سريع جدا ما فيش الراوتر حاليا مفصول ديت هي اول طريقه تجربها هتنفع معاك جدا مش هنعتمد على النت طيب الط، سوفت وير رسيفر ستار لايف x1 plus ،ريقه الثانيه من خلال تطبيق ال جي سن كيو وهنا بتعتمد على سرعه الانترنت دوت طبعا تطبيق خاص بال جي لو انت عندك شاشه من سامسونج فهتلاقي سامسونج سمارت سنجس كل شاشه، سوفت وير رسيفر ستار لايف ، بيكون لها التطبيق الخاص بها يا عم عندنا في خيارات المشاركه لو ضغطت على عرض القائمه هلاقي اول خيار عرض محتوى شاشه الهاتف على شاشه التلفاز بيقول لي هنا سيبدا ال جي في التقاط كل حاجه على الشاشه بتاعتك هقول له اوكي طيب دلوقتي .



بدا حاليا العرض الطريقه ديت مش هتلاقي فيها اي مشاكل ولكنها بتعتمد في السرعه على سرعه بيانات اللي بيتم استلامها هتلاقيها عاليه جدا عندي وصله لحوالي و، تحميل سوفت وير رسيفر ستار لايف بلص 1 ،بتوصل لحوالي الميجا فده كله بيستهلك من الانترنت عندك لو عندك باقه بيانات محدوده يفضل انك تبعد عن الطريقه دي ولكنها شغاله بثلاثه هتقلب براحتك عادي جدا من سرعه النت عندك بيكو، ملف قنوات نايل سات رسيفر ستار لايف ،ن من سرعه الانترنت عندك خلينا نبص كده على استخدام النت اه وصل لحوالي الميجا دلوقتي وبس كده يا جماعه هو ترتيب تحت هتلاقي في عندنا بقى القنوات الاخباريه زي المصريه وايجيبشن تي في والاولى وغيرها وانت في وبعد كده انزل القنوات المحتوى .

تحديث رسيفر ستار لايف بلص 1


المتنوع زي ام بي سي مصر والقاهره والناس في عندنا هنا الكاميرا الخفيه شغاله على القاهره والناس قاره والناس واحد واثنين وام بي سي دراما وكل القنوات اللي ه، مواصفات رسيفر ستار لايف w1 plus ،ي بتبث وغيره تقدر تعدل عليها زي ما انت حابب تضيف او تحذف قنوات في فيديو سابق كنا شرحناه ازاي تعدل على الرسيفر الداخلي لشاشه سامسونج سيبه لك برده في الوصف تحت الفيديو تعال، مواصفات رسيفر ستار لايف v8 ،ى بقى نشوف نحط ملف القنوات ازاي السلام عليكم اولا هنحمل ملف القنوات من الرابط الموجود اسفل الفيديو عل.



ى فلاشه ما تقلقش تحميل مباشر طبعا ثانيا تتاكد ان المنطقه موجوده شرح تشغيل الشاشه لاول مره فانت بالتاكيد عملتها على دوت لان ملف القنوات لما بيكون مظ، معالج رسيفر ستار لايف ،بوط متاخر من شاشه على منطقه معينه فلازم يكون في الشاشه الثانيه موجوده على نفس المنطقه لو انت عندك جنوب افريقيا وغيرها تقدر انك تغيرها ولكن للاسف الطريقه الوحيده عشان تغيرها على فك، ملف رسيفر ستار لايف ،ره هتلاقي الملف مضغوط ما تفكش ضغطه انت خذه زي ما هو حطه على الفلاشه وبس وركبه في الشاشه واعمل نسخ وهينسخ معاك ما فيش اي مشاكل الملف دوت انا نجربه عندي على الشاشتين على البيوت في مشاكل وانا جربت منهم على اثنين ال.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية



 
اربح معنا كود x96 mini بالماك ادرس فقط
اكواد تفعيل phoenix lite 2024 شامل 10 ارقام لتنشيط السيرفر
سوفتات رسيفر سمارت سات 999 برو جميع الاصدارات 2024
سوفت تحويل رسيفر ستار لايف بلص 1 لتجديد سيرفر الشيرنج
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع