القائمة الرئيسية

الصفحات

اكواد تفعيل سيرفر haha iptv 2024 على اكثر من جهاز

اكواد تفعيل سيرفر haha iptv 2024 على اكثر من جهاز
اكواد تفعيل سيرفر haha iptv 2024 على اكثر من جهاز

م اطفي هنا بتاعنا اللي احنا شغلناه الايفودافون وهنعمل اعدادات اخرى طب هعمل اعدادات تانيه هروح فاتح بقى من هنا الباور بتاع الجهاز كده واستنى لما يجمع بكابل اللان كده احنا شيلنا اليو اس بي مودم وهنخش على الراوتر باعداداته الثانيه طب الراوتر ده يا جماعه بيجمع بعد فتحوا في حوالي من دقيقه لثلاث دقائق اقصى حد كده جمع معايا زي ما احنا شايفين كابل اللان والواي فاي بعد كده ببتدي استخدمه لازم نمش، haha code 2024 ،ي مع الجارتيبوهندوس على انتر هنشوف هنعمل الاعدادات برده بتاعتنا اعدادات في اوبريشن مود اوبريشن مود عامل اكتر من حاجه في وايرلس راوتر مود واستاندر اي بي مود ودبليو اي اس بي كلا، haha iptv activation code ،ين تراوتر رابط لوحده ريستارتنج لوحده عشان احنا اخترنا الاختيار ده هنشوف الاختيار ده بيبحث عن الشبكات انا بوري لك اللي انت ممكن تستخدمه باور بنك وقت تستخدمه يو اس سي بمودم كذا استخدام هتركنه هيحصل له ضمور مش عايز اقول زي البني.



 ادم حتى البني ادم قعد فتره كبيره ما بيتحركش صعب يقول لك بيعمل علاج طبيعي نفس الاجهزه كده طالما اتدخلت فيها الكهرباء واشتغل انسى الموضوع ول، hyper iptv activation code 2024 ،و اشتغلت بشكل جيد هتشتغل معاك يعني هتبقى جهاز معمر في كل مره تختارها يعمل برده الستارتنج ده او روبوت بيطلبوا منك انك تعمله مانيوال تمام كده خلاص انا اخترت الاختيار ده طي، كودات تفعيل رسيفر غزال 2024 ،ب طيب خلينا بقى نروح على كويك سيطب وهندوس على نيكست ادي الاختيار موجود وناكس وهنا بيقول لي ديناميك اي بي طب هو الاختيار اللي احنا اختاريناه ده على اساس ما فيهوش سائق سربي ده ده لو انا اشغله وهنا هدوس على نكس هنا هقول.

كود haha iptv 2024


 له نو مش عايزين الاختيار وبعد كده نكست لا ده في سايت صربيا يا جماعه عفوا ليكم انا ازيكم بالظبط انا بدخل على الحاجه على قناه الشم راوتر انا بالظبط، كود تفعيل haha iptv ، زيي زيك بشرح لك كاني انا انت اي حاجه خش فيها وش على طول ما فيش مشكله ما تقعدش انا مش عارف اصل انا ناس كثير بتكلمني طب ابعث لي خش في الحاجه وشوف اخرها ايه زي ما انا بشر، تحديث التطبيقات المثبته على الجهاز ،ح كده انا عايزك تدخل في اي حاجه على طول في سيرفي طيب هنا هندوس هنا على السرباي هيجيب لي الشبكات شبكات طب ليه لان لازم اسجل اسم الشبكه هنا الاول علشان هعمل كونكت على الشبكه اللي انا هتصل بيها انترنت وهبس بي اس اس اي دي .



بص كده اهو هنا جاب لي الشبكات اللي عندي عايز اختار شبكه من اختارها على طول زي ما قلت لازم اسجل هنا الاول مثلا اكتب هنا واخليها ليها باسورد زي كده ، تحديث البرامج تلقائيا للكمبيوتر ،كمثال صربي جاب لي الشبكات ممكن طبعا اختار الشبكه بتاعتي اروح دايس عليها مثلا دي موبايليكونكت تمام بختار الحمايه وبكتب الباسورد بتاع نفس الشبكه بتاعتي دي طبعا مكتب ايه الباسورد، تحديث التطبيقات سامسونج ، بدوس على نيكست احداث كده عشان يسيف الكلام ده وكده انا هتصل عن طريق كابل اللان وعن طريق الواي فاي وبرده في اي بي زي الاكستندر تقويه شبكه الواي فاي واول ما يخلص هنخش على الانترنت دايركت على طول بستنى طبعا لغايه ما يخلص % وب.

haha iptv code


نتظر ثلاث دقائق بحيث ان يشتغل طبعا خرج كده من الصفحه عشان بعد كده لا انا اتصلت بالراوتر وزي ما احنا شايفين اشتغل نت معانا تمام شرطهازاي نشغله جمي، مركز كل القنوات حائل الصور ،ع الشبكات طبعا في مشترك فاضل ما كانش برده عارف يفك الجهاز لكن النهارده هنوري الطريقه الصحيحه يا جماعه لو انت ما عندكش الامكانيه والتركيز الصحيح انك تقدر هنكنسل يمكن من، يأتى مع الجهاز هارد خارجى سعة 320 جيجا ، اول محاوله ما قدرتش تسيب الجهاز وترجعه فودافون عشان ما يعطلش منك وزي ما انا شايف كده اهوت انا عارض الموديل حرفيا بالتفصيل زي ما انا كاتب غير كده لا مكتوب اهم موديل ايسي اسده فودافون غير كده يا جماعه ادي الجهاز اهو وكنت طبعا مقربه.



 على الكاميرا ده فودافون تعالى بقى نشوف الخطوات اللي احنا عايزينها المهمه ايه هي اللي احنا عايزينه اول حاجه الشيفت اللي هو الاستانلس ده وهتلاقيه موجود، متاح للتنزيل بشكل مجاني لأجهزة Android و iOS ، عند المحلات اللي بيبيع قطع الغيار في العتبه بتوع الساعات وهكذا بالسلكه ممكن بقى تفلت منه او حاجه او ما يكونش متمكن يبقى الشيفت هو افضل حاجه هيلاقيه في حدود مناوجنيه بعد كده المفتاح ال، رسيفر يفتح كل القنوات ،لي هو السداسي المفك عفوا البراغي ده اللي هو على شكل السداسي اللي هو اساسا بيفك نوعيات الموبايلات لما بيكون سمير بتبقى سداسيه طيب انا هنا عايز كمان يكون معايا خط فودافون عشان اعمل شيك على الواي فاي نفسه ويكون شغال واتاك.

كود تفعيل سيرفر haha iptv 2024


د انه مش واخد التحديث الاخير طيب ليه اتاكد انه مش واخد التحديث الاخير التحديث الاخير محاولات كثيره جدا عشان يشتغل معايا الجهاز التحديث الاخير ده اللي ، يأتى مع الجهاز مروحة فانة ممتازة للتبريد ،بيقوي شبكه فودافون للفور جي ده بيعمل مشاكل كثيره بياخذ وقت كثير وعايز برده حد محترف تمام التمام زي ما قلت النهارده هنشرح بالتفصيل علشان هعمل رسمه الواي فاي بالظبط عل، خاصية E CAST ،شان زي ما قلت قبل كده يا جماعه لازم ابقى عندي تركيز واعمل الشغل احترافي حتى لو ما عنديش انا بعمل نفس الشكل كده علشان كل مسمار يكون في مكانه وما يكونش في عندي اي مشكله طبعا بيضه بتتشال الورقه دي بابره بسيطه كده وبعد كده لو عايز تحط.



ها تاني ما فيش اي مشكله انا بعلم هنا مطرح مكان المسامير عشان كل مسمار يكون في المكان الصح بتاعه كان صديق لينا عزيز قبل كده بيفك تليفون تكن مسمار من ا، تحديث التطبيقات واتساب ،لمسامير للاسف الشاشه تكرح الطاقه لكن المشوار ده كان اطول من المسمار اللي محطوط في نفس الجهاز يعني كل مسمار وكان ليه مكان معين فاحنا بنعمل الورقه دي بحيث اللي احنا نبقى حافظين، تحديث البرامج ويندوز 8 ، مكان كل واحد ما فيش اي مشكله اهم حاجه تشتغل باحترافيه وعرفنا الموديل طب هنيجي بعد كده محتاجين كابل داتا طبعا صديقنا العزيز قال لي غيرت كابلات كثير من غير تغيير كابل هو العامه وطبعا التابلت ده غالي الثالث ناخد منه اليو اس بي طيب ما عنديش انا .

haha iptv code 2024 free


التاب ده يبقى اي حد بيبيع اكسسوارات يكون زي راديو شاك بتك الناس اللي هي يعني متخصصه في الكلام ده هيقول له عايز كابل داتا كابل داتا يعني يقرا مش فاهم يع، كل القنوات العربية بث مباشر ،ني ايه كابل عشان يقرا الواي فاي معايا طبعا دلوقتي هنجرب قبل ما نفتح الجهاز واي شيء هنحط صايم كارت فودافون عشان نشوفه محدث ولا لا ونعرف يعني ايه ده كابل داتا كابل داتا هيدخلن، كما يعمل الرسيفر بريموت بلوتوث مما يجعله متميزاً عن الأجهزة الاخرى. ،ي على الكمبيوتر بدون باسورد ولا واي فاي ولا اي شيء اول فودافون طيب انا كده صديقنا العزيز المشترك العزيز ق.



ال لك اصل انا غيرت كذا هتغير ليه طالما ارى معايا كابل داتا يبقى خلاص طالما انا ما قدرتش اوريدي اكمل الخطوات يبقى خلاص على كده دلوقتي حطينا اليو، مصدر عام. ، اس بي تعالى نشوفه دلوقتي هنخش على الكمبيوتر ونشوف طبعا هفتح الباور اداني التون بتاع تشغيل تعالى نشوف بقى على هيظهر معايا ايه طبعا انا دلوقتي عشان حاطط طبعا بص هنا كمان مش شفت، سهل التنصيب دون خبرة و في وقت وجيز ،هم بص هنا بيعمل ايه بص كده كانه وصلت راوتر يا جماعه بكابل لانبروبيت زي ما احنا شايفين طبعا المحاوله مش هتنجح بروح ناقل على ويندوزبجهاز ثاني نشوف هنا بقى شندي يعني كده كاني موصل كابلان شينج ضبط الاوبشنز وهلاقي عندي الا.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية


 
gazal iptv activation code 2024
سوفت تحويل رسيفر غزال 4000 وتفعيل Cccam وايبي تيفي
طرق اشتراك apollo5 iptv مع تفعيل 7 ايام مجانا
الكود الذهبي لتجديد الاشتراك istar a8500 plus لجميع ريسيفرات
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع